czwartek, 21 sierpnia 2014

Początek.

Od dziecka pisałam pamiętnik, który do dnia dzisiejszego ma dla mnie bardzo dużą wartość. O blogu dużo myślałam od pewnego czasu (kilku lat?), ale nigdy nie miałam motywacji, aby zacząć.

Mimo codziennej gonitwy, pracy, obowiązków domowych uwielbiam gotować. Daje mi to dużo frajdy, relaksuje, odpręża. Ostatnio zwariowałam na temat zdrowego odżywiania, zdrowych produktów. Polubiłam warzywa i owoce - co kilka lat temu było nie do przyjęcia. Zaczęłam zdrowo jeść. Teraz nie wyobrażam sobie teraz życia bez zdrowego jedzenia!

Na blogu będą zamieszczone moje przepisy wraz z moimi zdjęciami. Będą propozycje na śniadanie, obiad, kolacje, przekąski. Porady co warto kupić, a co omijać szerokim łukiem.

Mam nadzieję, że będziecie ze mną :)

Ściskam mocno ! 

4 komentarze:

  1. Widzę, że zaczynasz przygodę z blogowaniem kulinarnym, życzę Ci więc powodzenia i wytrwałości, głowy pełnej pomysłów i czasu na ich realizację. Będę wpadać w poszukiwaniu inspiracji. Pozdrawiam. Iwona- Smakowity blog kulinarny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj. Życzę powodzenia i samych pysznych dań. Będę tu zaglądać :-) pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń